donderdag 12 mei 2011

Verizon wint Nationale Contact Center Award voor innovatieve aanpak van online klantenservice

AMSTERDAM – Verizon is tijdens het jaarlijkse Telecommerce Gala van het Nederlandse National Contact Center bekroond met de NCCA award voor zijn innovatieve aanpak op het gebied van online klantenservice.
Verizon ontving de Online Customer Service-award als blijk van erkenning voor de functionaliteit en mogelijkheden van het Verizon Enterprise Center, zijn innovatieve oplossing voor online klanten service . Verizon was ook finalist in de categorie Customer Experience.
De NCCA Awards markeren en belonen de best practices binnen de Nederlandse contact center-branche . Het in Amsterdam gevestigde technische servicecenter van Verizon onderging een rigoureus voorselectieproces van drie maanden alvorens te worden uitgekozen als een van de 17 kanshebbers binnen de zes award-categorieën.
Het Verizon Enterprise Center biedt klanten een veilige manier om online de status van bestellingen te controleren, facturen te raadplegen en betalen, nieuwe diensten aan te vragen en de prestatie van hun netwerkverbindingen te bewaken. Ook Klanten kunnen kiezen om hun factuur te ontvangen in een milieuvriendelijk, papierloos formaat. Het Verizon Enterprise Center is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar in 11 talen: Nederlands, Chinees (Mandarijn en Vereenvoudigd Chinees), Duits, Engels, Frans, Italiaans, Japans, Koreaans, Portugees, Spaans, en Zweeds- om wereldwijd klanten van Verizon op veilige wijze hun zaken op afstand te laten regelen. Daarnaast kunnen zij met de Verizon Enterprise Center Mobile-dienst informatie in vrijwel real time ontvangen op, of opvragen vanaf een mobiel toestel.
Fedor Hoevenaars, regionaal vice-president van Verizon voor Nederland: “Deze prijs geeft eens te meer blijk van ons voortdurende streven om klanten online tools aan te bieden waarmee ze eenvoudiger diensten van Verizon kunnen gebruiken en effectiever zaken kunnen doen. Dankzij de combinatie van high-tech ondersteuning en persoonlijk contact kunnen onze klanten hun diensten op flexibele wijze beheren, en kunnen wij ons van de concurrentie onderscheiden.”
Verizon is wereldwijd leider in oplossingen die de operationele prestatie van middelgrote bedrijven, multinationals en overheidsinstellingen verbeteren. Verizon biedt een combinatie van geïntegreerde ICT-oplossingen, professionele dienstverlening en uiterst intelligente mobiele en IP-netwerken die wereldwijde dekking bieden en organisaties in staat stellen om op veilige wijze informatie op te vragen, content te delen en te communiceren. Verizon transformeert snel naar een uniek, cloud-gebaseerd ‘everything-as-a-service’delivery-model dat alle organisaties toegang biedt tot krachtige enterprise-class oplossingen. Raadpleeg voor meer informatie www.verizonbusiness.com.


Over NCCA: Rond 1990 ontstond de behoefte om de kwaliteit van de toenmalige telemarketingbedrijven te meten en inzichtelijk te maken. In 1996 werd het initiatief, om een breder draagvlak te creëren, overgenomen door een aantal gerenommeerde uitzendbureaus met een specialisme in het leveren van personeel aan klantcontactcenters. Dit was het begin van de Stichting Nationale Contact Center Awards, kortweg NCCA. Bedrijven omarmden het idee van de NCCA om het imago van de branche te verbeteren, een bindende factor te zijn in deze branche en vooral te tonen dat kwaliteit mag worden beloond. Ieder jaar strijden tientallen facilitaire en inhouse contactcenters om de prestigieuze Nationale Contact Center Awards die worden uitgereikt op de Telecommerce Gala avond. Het succes van de NCCA is te danken aan de integere en uitermate terzake kundige jury, de loyale sponsors die de NCCA financieel steunen en de vele gerenommeerde bedrijven die meedingen.


Verizon Communications Inc. (NYSE, NASDAQ: VZ) heeft zijn hoofdkantoor in New York en is marktleider in het leveren van breedband en andere draadloze en draadgebaseerde communicatieoplossingen aan consumenten, bedrijven, de overheid en groothandelaren. Verizon Wireless runt het meest betrouwbare draadloze netwerk in de VS met meer dan 104 miljoen verbindingen door het land. Ook biedt Verizon geconvergeerde communicatie, informatievoorziening en entertainmentdiensten via het meest geavanceerde glasvezelnetwerk van de VS en levert het bedrijf naadloze zakelijke oplossingen aan klanten over de hele wereld. Verizon maakt gebruik van een divers personeelsbestand van meer dan 196.000 mensen en behaalde in 2010 als Dow 30 aangeschreven een geconsolideerde omzet van 106,6 miljard dollar. Voor meer informatie, bezoek www.verizon.com.

####

VERIZON'S ONLINE NEWS CENTER: Verizon´s persberichten, speeches en biografieën van bestuursleden, mediacontacten, hoge kwaliteit video, beelden en andere informatie zijn beschikbaar op Verizon's News Center: www.verizon.com / news. Voor het ontvangen van persberichten per e-mail, ga naar de News Center en registreer voor aangepaste automatische aanlevering van nieuwsberichten van Verizon.

Hartelijke groet/ Kind regards,

Dina-Perla Marciano


global technology PR

Dina-Perla Marciano | axicom | herengracht 138-140 | 1015 BW Amsterdam | t: +31 (0)20 626 4167 | m: +31 (0)6 30 045 484 | f: +31 (0)20 626 4131 | dina-perla.marciano@axicom-benelux.com |www.axicom.com |linkedin| follow us on Twitter here or follow my personal account here

Geen opmerkingen:

Een reactie posten