Marel, wereldwijd
marktleider in geavanceerde apparatuur, systemen en diensten voor de vis-,
vlees- en pluimvee-industrie, kiest voor Ipanema Technologies, marktleider op het gebied van
applicatie performance oplossingen, om hun wereldwijde bedrijfsnetwerk (WAN) in
lijn te brengen met hun bedrijfs- en IT-doelstellingen.
Marel is een internationale onderneming met
meer dan 4000 werknemers wereldwijd. Marel’s business units bevinden zich onder
andere in IJsland, Nederland, Denemarken, de Verenigde Staten, Slowakije en
Singapore. Marel biedt haar klanten een ‘single source’ voor apparatuur en
systemen voor al hun behoeften en die de kwaliteit en waarde van hun producten
verhogen.
Marel’s IT-afdeling zocht een ‘all-in-one’ oplossing
om volledig inzicht in en controle te krijgen over het gebruik van het
bedrijfsnetwerk (WAN) en de performance van de applicaties, en om de
performance van de centrale applicaties over het WAN verbeteren. Hiervoor
kwamen zij uit bij de WAN Governance-oplossing van Ipanema Technologies.
Initieel levert Ipanema Technologies de oplossing voor 23 locaties. In de
tweede fase zal dit verder worden uitgerold naar alle vestigingen van Marel.
Rob
Janssen, Manager Global IT Infrastructure & QRC bij Marel, stelt: “Marel’s
streven is om de eerste keuze te zijn voor geïntegreerde systemen, producten en
diensten voor de gevogelte-, vis- en vleesindustrie. Ipanema helpt Marel om de
WAN performance af te stemmen op de bedrijfsdoelstellingen en garandeert voor
iedere gebruiker optimale beschikbaarheid en responstijden van
bedrijfsapplicaties, ongeacht tijd of locatie.”
Ferran
van den Berg, Sales Manager Nederland, Ipanema Technologies, voegt toe:
“Ipanema ontwikkelt next-generation oplossingen die grote organisaties
volledige controle verschaffen over hun wereldwijde bedrijfsnetwerk. Het belang
dat Marel hecht aan innovatie heeft geleid tot voortdurende vooruitgang in de
manier waarop voedsel wordt verwerkt. Hiervan profiteren consumenten over de
hele wereld. We zijn blij om Marel te verwelkomen in onze groeiende familie van
klanten.”
Geen opmerkingen:
Een reactie posten