PERSBERICHT
Dell
KACE vermeld als ‘Strong Performer’ in Enterprise Client Management
Suites-rapport van Forrester
·
Onafhankelijk
onderzoeksbureau roemt Dell KACE-appliances om hun uitmuntende mogelijkheden
voor het beheren en migreren van besturingssystemen, patching en ad hoc
rapportage
Amsterdam,
5 juni 2012 - Dell
KACE maakt
bekend dat het bedrijf vermeld wordt als ‘Strong Performer’ in het
onderzoeksrapport “The Forrester Wave™: Enterprise
Client Management Suites Q2 2012”
van mei dit jaar. Het rapport noemt Dell KACE “de enige volledige
appliance-gebaseerde oplossing binnen het Wave-spectrum. Klanten geven aan dat
ze de oplossing snel kunnen implementeren en uitstekende resultaten boeken in
kleinere omgevingen.” Forrester beoordeelde de Dell KACE-appliances op basis
van 62 beheercriteria voor hybride omgevingen met fysieke, virtuele en mobiele
clients.
Het rapport roemt
de uitmuntende mogelijkheden voor het beheren en migreren van
besturingssystemen, patching en ad hoc rapportage. De Dell KACE-appliances
worden daarnaast geprezen vanwege hun eenvoudige implementatie en het feit dat
de modules onderling kunnen communiceren en gebruikmaken van een gemeenschappelijke
web-interface. Met deze productreeks wordt Dell uitstekend binnen het MKB
gepositioneerd. Kleine en middelgrote ondernemingen ontbreekt het namelijk vaak
aan het de medewerkers en vaardigheden die nodig zijn voor de implementatie van
omvangrijke en complexe oplossingen. Bovendien hebben zij meestal geen behoefte
aan al te geavanceerde functies.
Voor
zijn onderzoek beoordeelde Forrester de sterke en zwakke punten van
leveranciers, hun reactievermogen, demonstraties en strategische presentaties.
Klantenreferenties speelden eveneens een belangrijke rol bij het bepalen van de
ROI van de verschillende oplossingen. Andere beoordelingscriteria hadden
betrekking op het huidige productaanbod, de strategie en marktaanwezigheid van
de leveranciers.
“We
zijn er trots op om oplossingen voor systeembeheer te ontwikkelen die klanten
al in een vroeg stadium tijd- en kostenbesparingen opleveren. Dat wij hierin
geslaagd zijn, blijkt wel uit de resultaten van dit onafhankelijke onderzoek,”
zegt Alexander van der Plaats, Marketing Manager Western Europe Region bij Dell
KACE. “We zijn de enige marktpartij die een integrale beheeroplossing in de
vorm van een appliance aanbiedt. We blijven werken aan onze strategie om
klanten te voorzien van gebruiksvriendelijke, uitgebreide en betaalbare
beheeroplossingen die ondersteuning bieden tot 10.000 eindpunten, ook in
virtuele en mobiele omgevingen.”
Voor
het onderzoek beoordeelde Forrester de Dell KACE K1000 System
Management Appliance
en K2000 System Deployment
Appliance.
Deze oplossingen zijn verkrijgbaar in de vorm van een fysieke of virtuele
appliance. In maart 2012 kondigde Dell KACE de introductie aan van ITNinja, een speciale online community
voor ICT-beheerders. Dell KACE-gebruikers kunnen de content van ITNinja
rechtstreeks opvragen via de Dell KACE Appliance Management Console voor
contextspecifieke expertise. Op deze manier kunnen ICT-teams aanzienlijke
tijdsbesparingen realiseren tijdens veel voorkomende beheertaken.
Over Dell
Dell Inc. (NASDAQ: DELL) luistert naar zijn klanten en ontwikkelt innovatieve technologie en services die hen optimale waarde bieden. Het levert beheeroplossingen aan klanten van alle omvang met systemen van uiteenlopende complexiteit. De bekroonde Dell KACE-appliances bieden gebruiksvriendelijke, uitgebreide en betaalbare mogelijkheden op het gebied van systeembeheer. Raadpleeg voor meer informatie http://www.dell.nl/KACE en volg de discussie op http://twitter.com/DellKACE.
Dell Inc. (NASDAQ: DELL) luistert naar zijn klanten en ontwikkelt innovatieve technologie en services die hen optimale waarde bieden. Het levert beheeroplossingen aan klanten van alle omvang met systemen van uiteenlopende complexiteit. De bekroonde Dell KACE-appliances bieden gebruiksvriendelijke, uitgebreide en betaalbare mogelijkheden op het gebied van systeembeheer. Raadpleeg voor meer informatie http://www.dell.nl/KACE en volg de discussie op http://twitter.com/DellKACE.
Nuttige links
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
|
|||
Simone Versteeg
|
Dell
|
+31 (0)20-6744737
|
|
Dina-Perla Marciano
|
AxiCom
|
+31 (0)20 75469 83
|
Hartelijke
groet/ Kind regards,
Dina-Perla
Marciano
global technology PR
Dina-Perla Marciano | axicom | watertorenplein 4b | 1051pa | amsterdam | t: +31 (0)20
75469 86 | f: +31 (0)20 75469 88 | m: +31 (0)6 30 045 484 | dina-perla.marciano@axicom.com|www.axicom.com
|linkedin| follow us on Twitter here or follow my personal
account here
Geen opmerkingen:
Een reactie posten