dinsdag 5 juni 2012

Dell KACE vermeld als ‘Strong Performer’ in Enterprise Client Management Suites-rapport van Forrester


PERSBERICHT


Dell KACE vermeld als ‘Strong Performer’ in Enterprise Client Management Suites-rapport van Forrester

·         Onafhankelijk onderzoeksbureau roemt Dell KACE-appliances om hun uitmuntende mogelijkheden voor het beheren en migreren van besturingssystemen, patching en ad hoc rapportage

Amsterdam, 5 juni 2012 - Dell KACE maakt bekend dat het bedrijf vermeld wordt als ‘Strong Performer’ in het onderzoeksrapport “The Forrester Wave™: Enterprise Client Management Suites Q2 2012” van mei dit jaar. Het rapport noemt Dell KACE “de enige volledige appliance-gebaseerde oplossing binnen het Wave-spectrum. Klanten geven aan dat ze de oplossing snel kunnen implementeren en uitstekende resultaten boeken in kleinere omgevingen.” Forrester beoordeelde de Dell KACE-appliances op basis van 62 beheercriteria voor hybride omgevingen met fysieke, virtuele en mobiele clients.

Het rapport roemt de uitmuntende mogelijkheden voor het beheren en migreren van besturingssystemen, patching en ad hoc rapportage. De Dell KACE-appliances worden daarnaast geprezen vanwege hun eenvoudige implementatie en het feit dat de modules onderling kunnen communiceren en gebruikmaken van een gemeenschappelijke web-interface. Met deze productreeks wordt Dell uitstekend binnen het MKB gepositioneerd. Kleine en middelgrote ondernemingen ontbreekt het namelijk vaak aan het de medewerkers en vaardigheden die nodig zijn voor de implementatie van omvangrijke en complexe oplossingen. Bovendien hebben zij meestal geen behoefte aan al te geavanceerde functies.
Voor zijn onderzoek beoordeelde Forrester de sterke en zwakke punten van leveranciers, hun reactievermogen, demonstraties en strategische presentaties. Klantenreferenties speelden eveneens een belangrijke rol bij het bepalen van de ROI van de verschillende oplossingen. Andere beoordelingscriteria hadden betrekking op het huidige productaanbod, de strategie en marktaanwezigheid van de leveranciers.

“We zijn er trots op om oplossingen voor systeembeheer te ontwikkelen die klanten al in een vroeg stadium tijd- en kostenbesparingen opleveren. Dat wij hierin geslaagd zijn, blijkt wel uit de resultaten van dit onafhankelijke onderzoek,” zegt Alexander van der Plaats, Marketing Manager Western Europe Region bij Dell KACE. “We zijn de enige marktpartij die een integrale beheeroplossing in de vorm van een appliance aanbiedt. We blijven werken aan onze strategie om klanten te voorzien van gebruiksvriendelijke, uitgebreide en betaalbare beheeroplossingen die ondersteuning bieden tot 10.000 eindpunten, ook in virtuele en mobiele omgevingen.”

Voor het onderzoek beoordeelde Forrester de Dell KACE K1000 System Management Appliance en K2000 System Deployment Appliance. Deze oplossingen zijn verkrijgbaar in de vorm van een fysieke of virtuele appliance. In maart 2012 kondigde Dell KACE de introductie aan van ITNinja, een speciale online community voor ICT-beheerders. Dell KACE-gebruikers kunnen de content van ITNinja rechtstreeks opvragen via de Dell KACE Appliance Management Console voor contextspecifieke expertise. Op deze manier kunnen ICT-teams aanzienlijke tijdsbesparingen realiseren tijdens veel voorkomende beheertaken.

Over Dell
Dell Inc. (NASDAQ: DELL) luistert naar zijn klanten en ontwikkelt innovatieve technologie en services die hen optimale waarde bieden. Het levert beheeroplossingen aan klanten van alle omvang met systemen van uiteenlopende complexiteit. De bekroonde Dell KACE-appliances bieden gebruiksvriendelijke, uitgebreide en betaalbare mogelijkheden op het gebied van systeembeheer. Raadpleeg voor meer informatie
http://www.dell.nl/KACE en volg de discussie op http://twitter.com/DellKACE.
Nuttige links
·         Dell KACE Management Appliance
·         Dell KACE Deployment Appliance
·         ITNinja Community

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Simone Versteeg
Dell
+31 (0)20-6744737
Dina-Perla Marciano
AxiCom
+31 (0)20 75469 83

Hartelijke groet/ Kind regards,

Dina-Perla Marciano

   
global technology PR

Dina-Perla Marciano | axicom | watertorenplein 4b | 1051pa | amsterdam | t: +31 (0)20 75469 86 | f: +31 (0)20 75469 88 | m: +31 (0)6 30 045 484 | dina-perla.marciano@axicom.com|www.axicom.com |linkedin| follow us on Twitter here or follow my personal account here

Geen opmerkingen:

Een reactie posten