woensdag 22 september 2010

Kaseya verbetert klantervaring met nieuwe service en support centers

Kaseya, ’s werelds grootste leverancier van software voor het automatiseren van het beheer van ICT-systemen, maakte vandaag bekend dat het twee nieuwe centra voor wereldwijde klantenservice en technische ondersteuning zal openen in Dublin en de Nieuw-Zeelandse stad Auckland. De twee service en support centers zullen eerstelijns antwoorden bieden op alle vragen op het gebied van productondersteuning en klantenservice.

De medewerkers van de nieuwe centra zullen vragen van klanten over de oplossingen van Kaseya beantwoorden, zowel voor als na de aanschaf van deze producten. Zij zullen klantenservice en technische ondersteuning bieden via de telefoon, live chatsessies en e-mail. De nieuwe centra vormen een aanvulling op de bestaande ondersteuningslocaties van Kaseya in de Verenigde Staten (oost- en westkust), het Verenigd Koninkrijk en Australië.

Om aanvullende ondersteuning en informatie aan te kunnen bieden is Kaseya bezig met de ontwikkeling van een verbeterde online community genaamd Kaseya Connections. Iedereen die op zoek is naar relevante informatie over Kaseya of gegevens wil uitwisselen zal in deze online community terecht kunnen voor informatie, netwerkmogelijkheden en onderlinge samenwerking. Binnen Kaseya Connections zullen ook werknemers van Kaseya actief zijn.

"De medewerkers van onze klantenservice en technische ondersteuning vormen een frontlinie voor alle vragen die met onze bedrijfsvoering verband houden. Hun missie is om onze klanten en prospects te verblijden met snelle en trefzekere antwoorden," aldus Tim McMullen, de COO van Kaseya. "Dankzij de combinatie van onze nieuwe service en support centers en Kaseya Connections kunnen we klanten contact- en communicatiemogelijkheden van wereldklasse bieden."

De nieuwe centra zullen naar verwachting in het vierde kwartaal van 2010 volledig operationeel zijn.

Over Kaseya
Kaseya is wereldwijd leverancier van IT Automation-software voor IT-dienstverleners en IT-afdelingen bij grote organisaties, die veel voordelen behalen dankzij de inzet van Kaseya’s mogelijkheden voor systeembeheer. Kaseya stelt organisaties in staat om een gedistribueerde IT-infrastructuur eenvoudig en efficiënt te beheren met één geïntegreerd webgebaseerd platform. De technologie van Kaseya wordt wereldwijd op meer dan drie miljoen IT-apparaten gebruikt. Om gratis 30 dagen de proefversie van Kaseya te gebruiken, kan het product gedownload worden via http://www.kaseya.com/forms/download.php

Geen opmerkingen:

Een reactie posten