Innovatief internetportaal van Verizon biedt klanten meer overzicht
Nieuwe mogelijkheden zoals rapportage op maat en verbeterde functionaliteit voor het beheer van rekeningen geven klanten de regie in handen
Om te voorzien in de groeiende vraag van bedrijven naar online beheer van IT diensten voegt Verizon nieuwe mogelijkheden toe aan zijn online klantenportaal, het Verizon Enterprise Center. Deze verbeteringen bieden klanten meer flexibiliteit en een sterkere grip op rapportages, kostenanalyses en vragen omtrent rekeningen.
De nieuwe mogelijkheden, die in samenhang met de Customer Service Week van 3-7 oktober werden aangekondigd, bieden ICT-managers meer overzicht. Ze stellen hen in staat om op effectievere wijze diensten van Verizon te betrekken, netwerkactiviteiten te bewaken, waar nodig netwerkproblemen op te lossen en rapporten te genereren voor het analyseren en beheren van de communicatiekosten. Deze gebruiksvriendelijke functies zorgen voor beter beheer van IT diensten van klanten en betere reactietijden van Verizon voor klantaanvragen.
Nieuwe functies van het Verizon Enterprise Center zijn onder meer:
• Analyse en rapportage op maat — stellen klanten in alle delen van de wereld in staat om de kosten voor de gehele onderneming effectiever te analyseren, rapporteren en beheren. Klanten kunnen rapporten sorteren en genereren in het formaat van hun keuze, in plaats van slechts één standaard Verizon-formaat.
• Verbeterde facturatiemogelijkheden — stellen zakelijke klanten in Europa, het Midden-Oosten en Afrika in staat om facturen te raadplegen, vragen te stellen, openstaande rekeningen weer te geven, betalingsplanningen in te stellen, Verizon op de hoogte te stellen van financiële transacties met betrekking tot rekeningen en om saldi en regelitems te raadplegen.
• Bundeloplossingen — Kleine en middelgrote bedrijven in de Verenigde Staten kunnen nu online bundels aanschaffen in de vorm van de Verizon Solutions for Business Bundle. De bundel is verkrijgbaar tegen een laag maandtarief en omvat onder meer FiOS of High Speed Internet, onbeperkt nationaal bellen en Google Apps.
“De Customer Service Week vormt een ideale gelegenheid voor het aankondigen van deze verbeteringen, die de meerwaarde van het Verizon Enterprise Center voor zakelijke klanten nog verder ondersteunen”, aldus Jeannie Diefenderfer, senior vicepresident Global Enterprise Customer Care & Operations bij Verizon. “Met wereldwijde accountteams die goed aanspreekbaar zijn voor klanten en geavanceerde technologie voor selfservice, slagen wij erin om ons van de concurrentie te onderscheiden. Op deze manier maken we het eenvoudiger voor klanten om zaken met Verizon te doen op het moment dat hen het beste uitkomt, op basis van persoonlijk contact of via het Verizon Enterprise center.”
(Bekijk een video van Jeannie Diefenderfer die ingaat op de visie van Verizon op klantenservice aangaande grootzakelijke klantenservice.)
Verizon heeft tal van prijzen en aanbevelingen ontvangen voor de uitmuntende klantenservice, waaronder de 2010 Frost & Sullivan North American Leader in Customer Self-Service Award1 en WorldBest Business Process Automation Award van Billing & OSS, die het Verizon Enterprise Center als een “belangrijk onderscheidend kenmerk” beschouwt.
Brancheanalisten blijven naar het Verizon Enterprise Center verwijzen als een onderscheidend kenmerk dat bijdraagt aan de leiderschapsstatus van Verizon op het gebied van grootzakelijke dienstverlening. Het rapport “IDC MarketScape: Asia/Pacific Next-Generation Telecom Services 2011 Vendor Analysis” meldt verder dat “de mogelijkheden van Verizons grootzakelijke internetportaal, het Verizon Enterprise Center, indrukwekkend zijn. Ze bieden ondersteuning voor meer dan 100 toepassingen en 13 talen en opties voor het plaatsen van bestellingen en het betalen van internetfacturen, netwerktools en samenwerkings- en dashboardsconsoles.” 2
Over het Verizon Enterprise Center
Het Verizon Enterprise Center is een bekroond internetportaal waar klanten rekeningen voor hun vaste en draadloze verbindingen kunnen aanvragen, raadplegen, betalen en beheren. Het portaal is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar via een beveiligde verbinding. Het Verizon Enterprise Center biedt een brede reeks van toepassingen die ondersteuning bieden gedurende de volledige zakelijke levenscyclus en klanten in staat stellen om tijd te besparen, kostenbesparingen te realiseren en hun zakelijke communicatiediensten te beheren. Neem een virtuele toer door het Verizon Enterprise Center.
Over Verizon
Verizon Communications Inc. (NYSE, NASDAQ: VZ) heeft zijn hoofdkantoor in New York en is marktleider in het leveren van breedband en andere draadloze en draadgebaseerde communicatieoplossingen aan consumenten, bedrijven, de overheid en groothandelaren. Verizon Wireless beheert het meest betrouwbare draadloze netwerk in de VS met meer dan 104 miljoen verbindingen door het land. Ook biedt Verizon geconvergeerde communicatie, informatievoorziening en entertainmentdiensten via het meest geavanceerde glasvezelnetwerk van de VS en levert het bedrijf naadloze zakelijke oplossingen aan klanten over de hele wereld. Verizon maakt gebruik van een divers personeelsbestand van meer dan 196.000 mensen en behaalde in 2010 als Dow 30 aangeschreven een geconsolideerde omzet van 106,6 miljard dollar. Voor meer informatie, bezoek www.verizon.com.
####
VERIZON'S ONLINE NEWS CENTER: Verizon´s persberichten, speeches en biografieën van bestuursleden, mediacontacten, hoge kwaliteit video, beelden en andere informatie zijn beschikbaar op Verizon's News Center: http://www.verizon.com/news / news. Voor het ontvangen van persberichten per e-mail, ga naar de News Center en registreer voor aangepaste automatische aanlevering van nieuwsberichten van Verizon.
Note voor de pers: dit betreft een niet officiële vertaling.
2 Bron: IDC MarketScape: Asia/Pacific Next-Generation Telecom Services 2011 Vendor Analysis (Doc #AP3053306T), September 2011
Debbie Lewis
215-466-6872
debbie.lewis@verizon.com
Hartelijke groet/ Kind regards,
Dina-Perla Marciano
global technology PR
Dina-Perla Marciano | axicom | watertorenplein 4b | 1051pa | amsterdam | | t: +31 (0)20 75469 86 | f: +31 (0)20 75469 88 | m: +31 (0)6 30 045 484 | dina-perla.marciano@axicom-benelux.com |www.axicom.com |linkedin| follow us on Twitter here or follow my personal account here
dinsdag 11 oktober 2011
Innovatief internetportaal van Verizon biedt klanten meer overzicht
Labels:
verizon,
verizon business
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten