Terremark verzorgt fundament Loyalty Lab on-demand
Loyalty Lab, loyaliteitsmarketingbureau uit Amsterdam, heeft voor de hosting van online marketing initiatieven voor haar klanten Terremark geselecteerd. De combinatie van het virtuele Infinistructure® platform en dedicated servers maken een kortere time to market én een ‘pay per use’-model mogelijk voor de klanten van Loyalty Lab.
Na een oriëntatie van verschillende aanbieders van virtuele hosting heeft Loyalty Lab voor Terremark gekozen. Sinds Loyalty Lab met dit nieuwe Terremark-platform werkt, zijn bijna alle klanten 500 MKB en 15 grote ondernemingen hierop overgestapt. De kostenefficiëntie van deze oplossing op basis van ‘pay per use’ maakt loyaliteitsmarketing voor organisaties van bijna iedere omvang toegankelijk.
“Klanten willen een oplossing voor hun marketing- en sales-noden, daarbij zijn zij ook opzoek naar de meest efficiënte vorm. Dankzij de virtuele en dedicated infrastructuur waarover wij beschikken bij Terremark kunnen we hieraan eenvoudig tegemoetkomen. Zo kunnen wij waarde creëren voor onze klanten en ook onze positie op de markt verbeteren”, aldus Jasper van IJssel, algemeen directeur bij Loyalty Lab.
“Onze klanten onbeperkt kunnen laten meegroeien met de behoefte van de gebruikers en de markt, op een betrouwbare infrastructuur, dat is ons specialisme. Loyalty Lab maakt gebruik van onze virtuele en dedicated omgevingen om flexibel en zo goed als on demand in te kunnen spelen op de verwachte groei, terwijl deze uitbreidingen eenvoudig, snel en tegen lage kosten mogelijk zijn”, vertelt Joost Metten, CEO van Terremark Europe, over de samenwerking met Loyalty Lab.
Over Loyalty Lab B.V.
Loyalty Lab B.V. is een consultancy- en marketingorganisatie gespecialiseerd in Loyalty marketing. De organisatie is opgericht in 2002 en ontwikkelt in nauwe samenwerking met de opdrachtgever lange termijn visies en innovaties op het gebied van individuele, gedrag gestuurde marketing en verzorgt de complete uitwerking hiervan. Dit wordt op praktische en bestuurbare wijze en met behulp van concrete en bewezen businessmodellen gedaan. Loyalty Lab heeft vestigingen in Nederland (Amsterdam), Duitsland (Kerpen) en België (Brussel).
Over Terremark
Terremark (NASDAQ:TMRK) is een pionier in managed hosting, met ruim tien jaar ervaring in het beheren van de complexe infrastructuur onder bedrijfskritische applicaties. De managed hosting diensten van Terremark bieden complete ondersteuning voor bedrijfskritische applicaties, gewaarborgd met SLA's die zijn afgestemd op de bedrijfsbehoefte. De hoogwaardige service en ondersteuning van Terremark, wordt door experts gezien als een van de beste in de branche. De managed hosting diensten worden ingezet door een veelheid aan organisaties. Uiteenlopend van beursgenoteerde ondernemingen tot markleiders in de Web 2.0 en online entertainmentindustrie. Meer informatie over Terremark treft u aan op www.terremark.nl.
donderdag 10 maart 2011
Hybride cloud maakt snelle en flexibele loyaliteitsmarketing mogelijk
Labels:
infinistructure,
Loyalty Lab,
Terremark
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten