maandag 31 januari 2011
EUROSHOP 2011: ADT DEMONSTREERT UITGEBREIDE REEKS OPLOSSINGEN VOOR OPTIMALISATIE VAN WINKELPRESTATIES
31 januari 2010 – Tijdens Euroshop 2011 zal ADT haar nieuwste en meest geavanceerde oplossingen voor de detailhandel presenteren. Deze oplossingen richten zich op twee aspecten die voor elke retailer van groot belang zijn: het verbeteren van de winkelprestatie en het voorkomen van voorraadverlies en winkeldiefstal. Nieuwe oplossingen die tijdens de Euroshop-beurs aan bod komen zijn onder meer het elektronische artikelbeveiliging (electronic article surveillance: EAS)-platform Sensormatic® Essentials en Vizualize, een softwareoplossing voor het analyseren van klantengedrag. Euroshop 2011 wordt van 26 februari tot en met 2 maart 2011 gehouden in Düsseldorf. ADT is tijdens de beurs te vinden op stand A05 in hal 6.
Bezoekers van de beurs krijgen een nieuwe reeks van nieuwe softwareoplossingen te zien die retailersde business intelligence bieden die ze nodig hebben om hun operationele efficiëntie te vergroten. Het aanbod omvat onder meer Vizualize, een softwareoplossing voor het analyseren van klantengedrag en RFID-informatieoplossingen op artikelniveau.
Vizualize voor een betere winkelprestatie
Bezoekers van Euroshop kunnen demonstraties bijwonen van nieuwe toepassingen vande Vizualize-softwarereeks voor het beheer van de winkelprestaties. Deze oplossingen bieden op tal van manieren inzicht in het klantengedrag. Zo is het mogelijk om de interactie van klanten met de producten in kaart te brengen en kunnen wachtrijen aan de kassa’s dankzij een nieuwe functie beter beheerd worden. Op deze manier kunnen retailers de werkelijke prestaties van hun winkels meten, beter gefundeerde beslissingen nemen en daardoor meer klanten werven, overtuigen en behouden. De Vizualize-reeks omvat geavanceerde bewakingsoplossingen voor het tellen van het aantal winkelbezoekers, het analyseren van hun gedrag, het meten van de effectiviteit van winkelreclame en de aandacht die bepaalde producten krijgen. Deze oplossing helpt winkeliers via scorecards en inzichtelijke dashboards bij het behalen van hun doelstellingen.
Intelligentie op artikelniveau met RFID
ADT past RFID-technologie toe om retailers informatie op artikelniveau en real-time inzicht in hun winkelvoorraden te bieden. Op deze manier kunnen zij hun operationele efficiëntie en winstgevendheid verbeteren. RFID-technologie vormt een onderdeel van het portfoliovan ADT Sensormatic® dat in combinatie met haar EAS-tags kan worden gebruikt. De oplossingen die deel uitmaken van dit pakket helpen retailers een einde te maken aan een van hun grootste verliesposten: omzetverlies als gevolg van onnauwkeurig voorraadbeheer. Daarnaast worden de personeelskosten gereduceerd doordat het winkelpersoneel niet langer kostbare tijd kwijt is aan periodieke voorraadtellingen en meer tijd overhoudt om klanten van dienst te zijn. Het gebruik van RFID zonder EAS zal tijdens de beurs eveneens aan bod komen.
ADT is een gerenommeerde leverancier van oplossingen die retailers helpen om winkeldiefstal te voorkomen. Momenteel maakt meer dan 80 procent van ’s werelds grootste 200 retailers gebruik van Sensormatic®-oplossingen voor elektronische artikelbeveiliging. Belangrijke punten op het gebied van diefstalpreventie die tijdens de Euroshop aan bod komen, zijn:
Het Sensormatic® Essentials-platform voor diefstalpreventie
Het Sensormatic® Essentials-platform is een EAS-oplossing die speciaal ontworpen is voor kleinere, prijsbewuste winkeliers. Het platform bestaat uit een reeks van basiscomponenten, zoals detectiesystemen, verschillende hard tags en deactivators. Het Essentials-platform is een betaalbare oplossing voor diefstalpreventie die ondanks de geringe kosten de betrouwbaarheid biedt waar het merk Sensormatic om bekend staat.
Hard tag recirculaties
Dankzij programma’s voor het recyclen van hard tags kunnen retailers gebruikmaken van een milieuvriendelijke beveiligingsoplossing die uiterst goedkoop in het gebruik is, maar desondanks dezelfde mate van afschrikking biedt als een zichtbare diefstalpreventietag. Door hard tags reeds tijdens het productieproces aan productente bevestigen, zijn artikelen direct bij levering beveiligd tegen winkeldiefstal en klaar om te worden geëtaleerd. Doordat werknemers na ontvangst van de winkelwaar geen tags hoeven te bevestigen, worden de personeelskosten gereduceerd. Gebruikte tags kunnen worden geretourneerd aan geautomatiseerde recyclingcentra van Sensormatic®, waar ze voor hergebruik worden gecertificeerd. ADT beveiligt meer dan 235 miljoen artikelen op basis van dit recyclingprogramma voor hard tags. Het is de enige leverancier van winkeloplossingen die op drie continenten over geautomatiseerde tellings-, reinigings- en testprocessen beschikt.
“EuroShop biedt ons een perfecte gelegenheid om onze nieuwe oplossingen te presenteren en retailers te laten zien hoe de oplossingen van ADT hen kunnen helpen hun omzetverlies te verminderen en hun operationele prestatie te verbeteren. Dankzij haar bewezen staat van verdienste in de retailsector en uitgebreide aanbod van oplossingen is ADT een van de belangrijkste leveranciers voor de wereldwijde retailsector”, aldus John Smith, vice-president Retail Sales Continental Europe bij ADT Fire & Security.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten